Splošni pogoji

Splošni pogoji so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS, Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1) ter mednarodnimi kodeksi za elektronsko poslovanje.

S spletno trgovino store.murales.si (v nadaljevanju Spletna trgovina Murales) upravlja podjetje Murales d.d. Ljutomer, Kolodvorska ulica 3, 9240 Ljutomer, ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju tudi prodajalec ali Murales d.d. Ljutomer).

Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje Spletne trgovine Murales, pravice in obveznosti uporabnika in Spletne trgovine Murales ter urejajo poslovni odnos med Murales d.d. Ljutomer in kupcem.

Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi. Splošni pogoji poslovanja so na vpogled tudi na sedežu podjetja Murales d.d. Ljutormer, Kolodvorska ulica 3, 9240 Ljutomer, Slovenija.

Dostopnost informacij (povzetek zakonodaje)
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, matična številka, ...)
  • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, naslov)
  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami)
  • dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku)
  • pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave)
  • cene, ki morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano ali že vsebujejo davke in stroške dostave
  • način plačila in dostave
  • časovno veljavnost ponudbe
  • rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
  • pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Postopek nakupa
Nakup na vseh spletnih straneh izvedete tako, da v obrazec za naročilo vpišete vaše podatke in kliknete na gumb za naročilo.

Naročilo
Kupoprodajna pogodba med Murales d.d. Ljutomer in kupcem je v Spletne trgovine Murales sklenjena v trenutku, ko Murales d.d. Ljutomer kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za Murales d.d. Ljutomer kot za kupca.

Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku Murales d.d. Ljutomer.

Izbira artikla:
V obrazcu za naročilo izberete ustrezen izdelek oz. količino, ki jo želite naročiti.

Pred klikom na gumb za naročilo so vam na spletni strani vedno dostopni podatki o izdelku, ki ga naročate.

Potrditev naročila:
Ko oddate naročilo boste na vpisani e-mail naslov dobili potrdilo o naročilu s ponudbo/predračunom, katere znesek je potrebno plačati.

Poznejše urejanje naročila:
Ko je naročilo zaključeno, ga ni mogoče več urejati, torej ne morete ne dodajati ne odvzemati izdelkov.
V primeru, da želite izdelek odstraniti iz naročila, morate naročilo v celoti preklicati.
V primeru, da želite naročilu dodati nov izdelek, morate za le-tega naročiti v novem naročilu.     

Obdelava naročil za odpremo:
Naročila se obdelajo vsak ponedeljek opoldne.

Kar pomeni, da se naročilo odpremi v primeru, da so izdelki pripravljeni za odpremo.

Naslov za dostavo:
Naslov za dostavo mora biti v primeru plačila po predračunu enak naslovu dostave.

Preklic naročila:
Naročilo se smatra za potrjeno, če kupec naročila ne prekliče.
Ponudnik ob prejemu potrditve o naročilu pregleda stanje zalog oz. možnost dobave.
Če artikla ni mogoče dobaviti v napisanem roku se kupca o tem obvesti na vpisano telefonsko številko oz. e-mail naslov.

Kakšne možnosti imate za preklic naročila?

Kupec lahko prekliče naročilo tako, da odgovori na e-mail, ki ga je prejel ob naročilu oz. pokliče na telefonsko številko, objavljeno na spletni strani – spletne trgovine, od ponedeljka do petka med 8. in 15. uro. Naročilo, ko je že oddano, lahko prekličete v 24-ih urah.
Ne zagotavljamo, da bo naročilo lahko uspešno ustavljeno oz. preklicano.
Delni preklic naročila ni mogoč.

Naročila se obdelajo vsak ponedeljek opoldne. Iz tega razloga je naročila oddana v nedeljo mogoče preklicati do najpozneje ponedeljka do 11.45 ure.

Ponudba artiklov
Zaradi narave poslovanja prek spleta se ponudba Spletne trgovine Murales ažurira in spreminja pogosto in hitro.

Cene v Spletni trgovini Murales so prikazane kot Cene. Cene so cene, kot jih oblikuje Spletna trgovina Murales in ki veljajo za nakup prek Spletna trgovina Murales.

Odpošiljanje:
Ponudnik v dogovorjenem roku pripravi in odpošlje blago z dogovorjeno metodo pošiljanja.

Plačilo
Spletna trgovina Murales omogoča naslednje načine plačila:

  • z nakazilom na račun Murales d.d. Ljutomer po ponudbi/predračunu
  • s plačilno oz. kreditno kartico (Visa, Mastercard)
  • PayPal (Visa, Mastercard)

Pri plačilu s kreditno kartico preko spleta nas v primeru preklica naročila ali spremembe načina plačila s stani uporabnika obvestite na e-naslov prodaja@murales.si za kreditiranje kartice ali vračila kupnine.

Plačilne in kreditne kartice
V primeru plačila s plačilnimi ali kreditnimi karticami veljajo še naslednji pogoji:

  • plačnik (podatki v računu uporabnika) mora biti ista oseba ali organizacija, kot je lastnik plačilne ali kreditne kartice,
  • po potrditvi prejema naročila ni možna sprememba vsebine naročila oz. končnega zneska naročila
  • po plačilu s plačilno ali kreditno kartico se plačilo izvede takoj. Pri plačilu s kreditno kartico preko spleta nas v primeru preklica naročila ali spremembe načina plačila s stani uporabnika obvestite na e-naslov: prodaja@murales.si za kreditiranje kartice ali vračila kupnine. 

Račun
Murales d.d. Ljutomer po dostavi naročenih artiklov kupcu pošlje tudi račun in sicer v .pdf formatu na e-naslov kupca. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.

Cene
Spletna cena je cena po kateri so izdelki na voljo ekskluzivno kupcem spletne trgovine in se lahko razlikujejo od rednih maloprodajnih cen v prodajnih salonih ponudnika oz. ostalih prodajnih mestih. Akcijske cene v spletni trgovini Spletna trgovina Murales so veljavne samo za naročila, oddana v spletni trgovini in ne veljajo tudi za prodajne salone ponudnika.

Cena velja enako za vse uporabnike Spletne trgovine Murales.

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.

Vse cene v spletni trgovini so navedene v evrih in vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače. Vse cene veljajo samo za elektronsko naročilo izdelkov prek spletne trgovine. Vse navedene cene veljajo v trenutku oddaje naročila in veljajo do sprejema novega cenika. Ponudba izdelkov velja dokler so izdelki prodajnega blaga na zalogi oz. so v ponudbi. Popusti se med seboj ne seštevajo.

Pridržujemo si pravico do napak pri cenah v spletni trgovini, o čemer bomo kupca obvestili v 24 urah od oddaje naročila in mu povrnili morebitne stroške, ki so že nastali iz tega naslova.

Popusti, promocijske kode ipd. se praviloma ne seštevajo. Popust pri posameznem artiklu in promocijska koda se ne seštevata.

POSTOPEK OBVEŠČANJA O NAKUPU

Vaše naročilo v Spletni trgovini Murales
Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Kupcu so na (pod)strani Spletne trgovine Murales | Moj račun vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini naročila. Murales d.d. Ljutomer naročilo pregleda, preveri zavedeno dobavljivost naročenih artiklov ob naročilu in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Murales d.d. Ljutomer lahko za preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko.  Prek elektronske pošte Murales d.d. Ljutomer kupca sproti obvešča o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo artiklov.

Prejeto naročilo je nepopolno ali pa so izdelki poškodovani

V primeru, da prejmete nepopolno pošiljko ali da so izdelki poškodovani. Imate pravico uveljavljati reklamacijo. Za uveljavitev reklamacije je najprej potrebno izpolniti obrazec za prijavo REKLAMACIJE.

Izpolnjen obrazec nam pošljite na elektronski naslov: prodaja@murales.si.
Na to vam bomo posredovali nadaljnje informacije o postopku.

Pozor! Pred oddajo pošiljke na pošto počakajte na naše informacije.

Prejeto naročilo je napačno.
Pozor! Pred oddajo pošiljke na pošto počakajte na naše informacije.

Odstop od pogodbe
V primeru odstopa od pogodbe, ki ga kupec lahko opravi po zakoniku, je potrebno izpolniti obrazec za ODSTOP OD POGODBE.
Pozor! Pred oddajo pošiljke na pošto počakajte na naše informacije.

Garancija
Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.

Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo.

Proizvajalec je, v skladu z zakonom, dolžan kupcu zagotoviti garancijo za brezhibno delovanje kupljenega blaga. Garancijo lahko kupec uveljavlja neposredno pri proizvajalcu ali njegovem pooblaščenem servisu/prodajalcu.

Garancijo lahko kupec uveljavlja z garancijskim listom in računom prodajalca.

Proizvajalec je dolžan garancijsko popravilo opraviti v 45 dneh od prejema blaga, v nasprotnem primeru pa artikel zamenjati z drugim, enakovrednim in brezhibnim artiklom. Kupec lahko garancijo uveljavlja tudi samo pri prodajalcu, vendar tudi v tem primeru velja določilo iz prejšnjega odstavka. Vračilo blaga v garancijo se opravi v skladu s pogoji, ki jih proizvajalec navede na garancijskem listu, kupec z vračilom nima stroškov.

Pravica do odstopa od potrošniške pogodbe
Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo artikel za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov.

Kupec mora artikel vrniti ponudniku v originalni embalaži, brez vidnih znakov uporabe, nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec.

Kupec artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe.

Kupec sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Kupec odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Preizkušanje artikla, ki odstopa od navedenega, se šteje za uporabo artiklov, kar pomeni, da kupec s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe.

Artikel je potrebno vrniti ponudniku najkasneje v roku 14 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe. Vrnitev prejetih artiklov podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

Odstop od pogodbe potrošnik sporoči na e-naslov ponudnika: prodaja@murales.si

Prejeti artikel vrne po pošti ali ga osebno prinese na naslov ponudnika: Murales d.d. Ljutomer, Kolodvorska ulica 3, 9240 Ljutomer, Slovenija. V primeru, da blaga zaradi njegove narave ni mogoče vrniti po dostavni službi ga prevzame Ponudnik.

Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artiklov (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket/tovor).

Kupec nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je artikel, ki je bil izdelan po natančnih navodilih, merah in izbranih materialih kupca, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe.

Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih, se vračilo plačila kupcu izvede izključno z nakazilom na njegov transakcijski račun. Vračilo plačila v gotovini ni mogoče!

V izjemnih primerih, ko artikli niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko kupcu ponudimo odkup artikla z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi kupca po elektronski pošti. Kupec omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega artikla enake ali višje vrednosti.

Pravico do vračila kupnine v primeru stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo).

Stvarna napaka

Odgovornost za stvarne napake
Ponudnik odgovarja za stvarne napake v skladu z veljavnim ZVOPT.

Kako se preverja primernost artikla?
Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.

Kako se stvarno napako uveljavi?
Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te na lastne stroške obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla.

Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

Opredelitev stvarne napake, kdaj je napaka stvarna? Kadar:

  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
  • artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  • če je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Dostava
Pogodbeni partner za dostavo pošiljk v tujino od prodajalca Murales d.d. Ljutomer je DHL. Murales d.d. Ljutomer si pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem naročilo lahko izpolnil bolj učinkovito. 

Dostavna služba DHL stranko obvesti preko SMS sporočil o prihajajoči pošiljki.
Kupec lahko s pomočjo navodil v SMS sporočilu spremeni kraj dostave.

Pogodbeni partner za dostavo pošiljk po Sloveniji je Pošta Slovenije. Murales d.d. Ljutomer si pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem naročilo lahko izpolnil bolj učinkovito. 

Varnost
Murales d.d. Ljutomer uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil.

Za varne avtorizacije in transakcije s kreditnimi karticami skrbita prodajalec Murales d.d. Ljutomer d.o.o. in sistem PayPal. Avtorizacije kreditnih kartic se vršijo v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov pri bankah. Podatki o karticah se ne shranjujejo na strežniku Murales d.d. Ljutomer.

Varovanje osebnih podatkov
Murales d.d. Ljutomer se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika v skladu z ZVOP-1.
Murales d.d. Ljutomer hrani samo za čas do izpolnitve naročila naslednje podatke kupcev spletne trgovine Murales:

  • ime in priimek,
  • e-poštni naslov,
  • kontaktni telefon,
  • primarni naslov in naslove za dostavo,
  • državo prebivališča,
  • čas in datum registracije in
  • arhiv komunikacije z Murales d.d. Ljutomer.

Po izpolnitvi naročila se hranijo samo še podatki v zvezi s posameznim naročilom, do katerih je mogoč dostop samo preko poznavanja številke računa in številke naročila.

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega e-naslova, uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.

Namen uporabe
Osebni podatki, ki so pridobljeni preko spletne strani Spletna trgovina Murales za namen izvedbe spletnega nakupa, se uporabljajo izključno za potrebe izvedbe in dostave naročila.

Omejitev odgovornosti
Murales d.d. Ljutomer se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na spletnih straneh. Kljub temu se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da Murales d.d. Ljutomer ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo Murales d.d. Ljutomer kupca obvestila o spremembah in mu omogočila odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla.

Murales d.d. Ljutomer ima možnost odstopa od pogodbe le, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitna napaka se šteje napaka v bistvenih lastnostih artikla in vse zmote, ki se po običajih v trgovini ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih Murales d.d. Ljutomer v primeru vednosti ne bi potrdila oziroma sklenila pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni.

Pritožbe in spori
Murales d.d. Ljutomer spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Murales d.d. Ljutomer se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.

V primeru težav se kupec s podajalcem v Murales d.d. Ljutomer lahko poveže telefonsko na telefonsko številko +386 2 5851 805 ali po elektronski pošti na prodaja@murales.si . Pritožba se odda prek e-poštnega naslova: prodaja@murales.si . Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Murales d.d. Ljutomer se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da kupec ne sproži spora pred sodiščem. Zato si Murales d.d. Ljutomer prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Pravno obvestilo
Spletna trgovina Spletna trgovina Murales in vsi podatki, slike in grafika prikazana na spletni strani so last podjetja Murales d.d. Ljutomer in so zaščiteni z Zakonom o avtorskih pravicah in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati, brez predhodnega pisnega dovoljenja. Blagovne znamke in logotipi priznanih podjetij so njihova last.

Želimo vam obilo prijetnih nakupov!

Osnovni podatki podjetja

Naziv podjetja
MURALES, Tovarna masivnega pohištva d.d. Ljutomer

Skrajšan naziv
MURALES D.D. Ljutomer

Naslov
Kolodvorska ulica 3
9240 LJUTOMER
Slovenija

Telefon
+386 2 585 18 00

Faks
+ 386 2 585 18 29

WEB
www.murales.si

E-naslov:
prodaja@murales.si

ID za DDV:
SI30086671 

Matična številka:
5269741000

Šifra dejavnosti:
31.020 Proizvodnja kuhinjskega pohištva

Transakcijski računi:
IBAN SI56 023430014624441, račun odprt pri Nova LB Ljubljana
IBAN SI56 330000003021250, račun odprt pri Adikko-Bank

PIŠKOTKI

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne tekstovne datoteke, ki se shranijo na vaš računalnik ob obisku našega spletnega mesta in ne škodijo vaši strojni ali programski opremi. Njihovo shranjevanje je pod popolnim nadzorom brskalnika, ki ga ima uporabnik - ta lahko shranjevanje piškotkov po želji omeji ali onemogoči. Piškotki niso škodljivi in so vedno časovno omejeni.

Uporabo piškotkov v Evropski uniji (EU) določa Direktiva o zasebnosti in elektronskih komunikacijah 2002/58/ES, katere člen, ki se nanaša na piškotke in podobne tehnologije, je bil spremenjen z Direktivo 136/2009.

V slovenski zakonodaji uporabo piškotkov določa Zakon o elektronskih komunikacijah oziroma ZEKom-1 (Uradni list št. 109/2012), katerega člen 157 predstavlja pravno osnovo za skrb za zasebnost uporabnikov spleta.

Zakaj so piškotki potrebni?

So temeljnega pomena za zagotavljanje uporabniku prijaznih spletnih storitev. Interakcija med spletnim uporabnikom in spletnim mestom je s pomočjo piškotkov hitrejša in enostavnejša. Z njihovo pomočjo si spletno mesto zapomni posameznikove preference in izkušnje, s tem je prihranjen čas, brskanje po spletnih mestih pa bolj učinkovito in prijazno.

Nekaj  primerov uporabe piškotkov:

za boljšo uporabniško izkušnjo spletne strani obiskovalcem prilagodimo prikaz vsebine glede na pretekle obiske za shranjevanje izbire pri ustvarjanju ožjega izbora naprav in ponudbe ter njihove primerjave za prepoznavanje vaše naprave (računalnik, tablica, mobitel), ki omogoča prilagajanje prikaza vsebine vaši napravi za spremljanje obiska, kar omogoča preverjanje učinkovitosti prikaza vsebin in ustreznosti oglasov ter stalno izboljšavo spletnih strani za delovanje določenih storitev so nujni (npr. spletne banke, spletne trgovine in druge oblike e-poslovanja, …).

Onemogočanje piškotkov
Vi odločite, ali boste dovolili shranjevanje piškotkov na vaši napravi. Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v vašem spletnem brskalniku.

Za informacije o nastavitvah za piškotke izberite spletni brskalnik, ki ga uporabljate.

Chrome
Firefox
Opera
Internet Explorer 9
Internet Explorer 7 in 8
Safari

Če spremenite ali izbrišete brskalnikovo datoteko s piškotki, spremenite ali nagradite vaš brskalnik ali napravo, boste morda morali ponovno onemogočiti piškotke. Postopek za upravljanje in brisanje piškotkov se razlikuje od brskalnika do brskalnika. Če pri tem potrebujete pomoč, lahko pogledate v brskalnikovi pomoči uporabnikom. Sledenju Google Analytics lahko onemogočite tudi na naslednji povezavi.